Egy oldal, ahol szavakká válnak a hullámok, melyek bennem összecsapnak,
mélybe húznak, égbe emelnek. Szabad írások, szabad embereknek.

2015. április 14., kedd

Gyereknek lenni

Jó volt gyereknek lenni. Anyám volt a föld és apám az erő, mely megtartott rajt. Magam egy játszó kiscsikó, ki egyre gyorsabb,s biztosabb magában, csak az életben hittem, nem a halálban. Vágtam a porzó havat, dagadt a sár lábam alatt. Ahová léptem, ott nyom maradt, anyám mosolygott, apám mellkasa dagadt. A szeretet szele nyalta pirosra arcomat, otthonom volt a világ, a mélyre ásott isteni alap. Túl jó volt gyereknek lenni… s most bírnom kell a falat, súlya alatt úgy érzem, létem megszakad. Fogcsikorgatva tartom, csak nehogy eldőljön… mennyi emlék előjön. Látom apám, s már érzem mit tartott értünk egykor, s anyámat is értem már, miért ette a fanyar vackort. Jól emlékszem... tán nem látszik rajtam, ha mindettől mosolyom hamis, jó volt gyereknek lenni, s remélem jó még ma is.


2014.november 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése